Sunday, July 17, 2011

bersih....

sblm saya tulis lebih bnyak saya nak mx maaf kat cik firdaus sbb lambat bg url blog
blog nie saya smbung daripada blog history hari 2...
entry bersih pown lambat update...


BERSIH!!!!!

saya x tahu sngat tentng bersih nie
ape yang saya faham ianya berkaitan dengan isu politik
lagi pown saya nie x minat sangat dengan politik
ape yang saya bleh ckap
lau ade ape2 yang x suka tentang kerajaan,
gunalah saluaran yang betul untuk menunjukkan ketidak puasan hati
kalau kita menggunakn cara tunjuk perasaan untuk menunjukkan rase x puas hati
ia akan memburukkan lagi keadaan...
bukannye menyelesaikan masalah....

itu je yang saye bleh rumuskan tentang bersih nie....

2 comments:

  1. haha.xpela utk ko ckp cmtu sbb ko xbrape paham konsep nye..klau ko paham,aku rase ko xkn ckp cmtu.tp bagusla

    ReplyDelete
  2. sbb aku x berapa fhm la aku ckp mcm 2....

    ReplyDelete